tirsdag den 18. december 2012

All I want for christmas is...... We-vibe Thrill


We-vibe Thrill

Mit sexlegetøj er efterhånden så forældet og siden jeg så denne, vidste jeg bare at jeg måtte eje den!
Det er nu det kunne være rart med en partneraftale!
Er der nogen af jer der har en partner som har prøvet denne?
Og er det evt. en i kunne finde på at købe til jeres damer i julegave?
Jeg ved kun hvad den gør men ikke om den er noget værd! - Det bør den dog være til prisen!
Men igen: Jeg købte noget dyrt sexlegetøj som gik i stykker kort efter...

Læs mere om We-vibe Thrill her

11 kommentarer:

  1. We-vibe Thrill*. Der mangler lige et r der i navnet ;).

    Hvad angår We-vibe, så er de pænt populære, og som du selv nævner, til den pris bør det bare virke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er nu rettet ;-p
      Hvor har du set at de er populære?
      Vil gerne se hvad andre skriver om dem =)

      Slet
    2. http://lmgtfy.com/?q=We-vibe
      http://lmgtfy.com/?q=We-vibe+Thrill
      Valgte LMGTFY frem for Google's link, da deres var meget lange.

      Slet
    3. Mange tak ;-)
      Jeg har nu set de sider før, tænkte du måske havde et direkte link til det du havde fundet =)

      Slet
  2. Den ser spændende ud men kender ikke til den :)
    Hilsen en Q der følger med på din blog jævnligt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik'?
      Er blevet meget nysgerrig! ;-)

      Slet
  3. hejlaura:D først mange tak for din frække / spænde blog:) mig og køresten har sådan en we wibe, og tro mig den giver mig de største orgasmer igen og igen med lidt glide crem kan den gå op anal og massere mit hul eller klit imens han er oppe i mig det er bare en a de bedste invasteringer i sexlegetøj vi har gjort og vi har da endel:) og den er tråde løs så man kan give fyren fjernbetjeningen, det gør det somregl mere spænde a købe ind fx:) så håber for dig den vil være lige så god:) god jul

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak fordi du vil dele dine erfaringer omkring We-Wibe! Den er bestemt ikke blevet mindre interessant! Det ville netop være helt vildt frækt at kunne bruge den med en sexpartner ;-)
      Håber i er kommet godt ind i det nye år! =)

      Slet
  4. Hej jolle bare høre fra den erfarne we wibe pige om du havde fået købt en, er spændt!! :)

    SvarSlet