lørdag den 8. december 2012

Sexberetning: Julefrokost!

Aftenen i går startede med at vi spiste noget rigtig lækkert mad! - Julemad er altid lækkert!! ;)
Så blev der ellers festet og drukket i gennem!
Jeg mødte to som jeg allerede havde været sammen med. De troede at de lige kunne charme sig til noget mere "hygge" men jeg havde altså udset mig en super lækker mand! Han bar sit jakkesæt som var det syet til ham.. Hans smil, hans øjne og bare hele hans kropsholdning tændte mig helt vildt!

Da vi havde spist, rykkede folk lidt rundt som de passede dem og der sad ret mange mænd oppe i min ende af bordet.. Jeg var selvfølgelig også den eneste trunte, så det var nok ikke så mærkeligt *g*

Pludselig kom ham "mit udtænkte knald" hen og spurgte om jeg havde nok at drikke eller om jeg skulle have fyldt mit glas. Det eneste jeg kunne tænke var om han ikke snart tilbød at fylde mig i stedet ;-)

FY Laura! Jeg valgte at droppe mit flirteri. Han virkede meget interesseret men han var også ret tilbageholden og det klædte ham faktisk. Jeg syntes han var fræk fordi han var så mystisk i hans frække "James Bond-stil"!

Jeg ville på et tidspunkt lige ud og trække lidt luft da det blev rimelig varmt inde i festlokalet. Der gik ikke længe før der stod et rend af mænd sammen med mig. Nogen af dem skulle ryge og andre stod der af samme grund som jeg selv. Ham X (som jeg lige vælger at kalde ham), kom også ud. Han skulle ryge. Jeg har personligt intet imod røg. Jeg har jo selv røget så det generede mig ikke og jeg var stadig tændt ;-)

Jeg stod og snakket med mændende. De var friske og X var pludselig også mere frisk end jeg tidligere havde set. Han var pjattet sammen med de andre drengerøve men stadig fattet. Jeg tror helt seriøst at jeg stod og så helt betaget ud når jeg kiggede på ham - for det var jeg!

Han kommer over mod mig og trængte ind i cirklen som var blevet dannet af mænd og spurgte så om han måtte snakke med mig. Wow, det var jeg godt nok overrasket over!

Jeg gik med ham rundt og hjørnet på bygningen. Jeg kan ikke huske ordret hvad han sagde da jeg var lidt halvsnalret ;) Men noget i denne stil:

"Det kan være at jeg har misforstået det men jeg synes at det virker som om du firter med mig og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er meget interesseret i dig. Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan du har det og det kan som sagt være totalt misforstået"

Jeg svarede med et frækt kys.
Jeg syntes ikke der skulle siges så meget. Jeg var helt solgt i ham og specielt med hans ærlighed oveni. Han havde jo alt hvad jeg fandt interessant - for en nat i hvert fald *g*
Jeg tog chancen og lagde min hånd på hans bukser. Jeg anede ikke om det var dét han var interesseret i eller om det var som noget seriøst kæresteri. Han fjernede ikke min hånd så jeg gik ud fra at det var helt i orden ;-)

Han kyssede rigtig godt men hans hånd var kold om min nakke og jeg flyttede den i stedet ned på mit bryst. Han greb om det som en refleks der bare lå i hans store, maskuline hånd.
Han lynede min jakke ned:"Bare rolig, jeg skal nok varme dig".
Han masserede mit bryst igen. Denne gang under jakken men over min kjole.
Jeg tog hans hånd og vi gik ind igen. Jeg bad ham vente i entreen mens jeg fandt Jakob som gav mig nøglen til et spillerum + et kondom ;). Jakob sagde "øv" da jeg skulle have nøglen. Hvilket jeg først forstod senere. Vi havde jo aftalt at han skulle være "stand in" hvis ikke jeg fandt andet og det gjorde jeg så =)
Jeg gik igen ud til X og tog ham med ind i spillerummet.
Først gik det frække lidt i stå da vi lige skulle se rummet lidt an. Det var ret spændende. Sofahjørne, dart, pool, og bordfodbold. Poolbordet var oplagt men vi var ikke interesseret i at ødelægge noget så det blev sofaerne.

Jeg smed jakken og kastede den hen i hjørnet. Det samme gjorde jeg med hans - dog lagde jeg den forsigtigt op poolbordet ;-)

Jeg forfører ham ved at sende ham frække blikke mens jeg trækker ham forsigt hen mod sofaerne:"Jeg er aldrig blevet kneppet af en mand i jakkesæt. Ikke med det på i hvert fald".

Han fangede den hurtigt: Han behøvede ikke at tage tøjet af.

Heldigvis havde jeg kjole på og derfor var der ingen af os der behøvede at kæmpe os ud af tøjet.
Det gik pludselig hurtigt. Han bad mig lægge mig på sofaen og da min korte kjole automatisk rulle op, gik han lige på og slikkede mig. Vi lå lige under et vindue og da der var mørkt udenfor kunne vi ikke vide om der var nogen der kiggede med udefra. Det var ikke helt utænkeligt at der rendte nogen rundt udenfor og det var ret frækt men også grænseoverskridende ikke at vide om der var nogen og i så fald hvem!

Han slikkede mig godt og længe! Jeg blev drivvåd og glædede mig til at tilfredsstille ham som han tilfredsstillede mig.

Jeg rejste mig op og satte mig forventningsfuld på knæ for ham. Mine øjne tiggede nærmest og han lynede op. Hans pik var lige så fantastisk og perfekt som ham selv!
Hans var meget hård og stiv og det gjorde det nemt for mig at sutte ham uden hænder. I stedet tog jeg hans hænder og holdte dem fast på ryggen af ham. Det lød som om han nød at være "i håndjern"! ;-)

"Du forstår at gøre en mand glad, Laura!"

Han kom i min mund og jeg skyndte mig at synke. Den forfængelige Laura tænkte på sin makeup! *g*
Jeg suttede ham ren og tænkte at det jo ikke var fedt at han var kommet. Troede ikke at han kunne mere men der tog jeg fejl! =)

Han tog fat om mig og satte mig op i vindueskarmen, hvor han spredte mine ben og fingerkneppede mig mens han kyssede og slikkede min hals. Han kyssede mig men jeg kunne dårligt kysse igen mens han gav mig finger. Det var så dejligt og jeg kunne næsten kun stønne i hans mund! Det var et meget intenst øjeblik, hvilket bare gjorde det endnu mere svært for mig at fatte mig.
"Du er virkelig dejlig" sagde jeg helt stakåndet.

Han fik mit hjerte til at banke helt vildt!

Jeg tog chancen og rakte ham kondomet. Der var ingen diskussion dér: Han tog det på og trak op i mig.
Vindueskarmen var ikke så bred så han bar mig i stedet over i sofaen.
Jeg lagde mig på alle fire og han tog mig i doggystyle.
Han kneppede mig i nøjagtig samme rytme som jeg selv gør med en dildo, hvilket gav mig en lækker massage af mit g-punkt.

Min ene hånd søgte ned til min våde mis og legede med.

Han lænede sig ned og kyssede min ryg og min nakke. Min kjole var bar på ryggen og var derfor lige til det. Da jeg var tæt på orgasme, lagde jeg begge mine hænder på sofaens armlæn og hans hånd tog i stedet over. Han lod sin hånd køre hurtigt frem og tilbage ovenpå min klit mens han stadig kneppede mig. - Nu med nogle dybe stød. Hele min krop rystede og jeg kom i en dejlig orgasme. Min "på-vej-mod-orgasme-stønne" må have tændt ham for i det samme kom han igen.

Han kyssede mig og denne gang formåede jeg at kysse ham igen ;-)

Toiletterne lå lige ude foran spillerummet og vi listede begge ud på hver vores toilet for at ordne os.

Da vi kom ud, lignede vi begge nogen der aldrig havde været væk fra festen og vi tilsluttede os de andre ingen, uden et ord til nogen. Dog et lille blink til Jakob ;-)















17 kommentarer:

  1. Jamen godaften Laura... Det var sent ;)
    Er du på vej i seng eller har du tid chat på mail?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sorry, ja jeg var faktisk hoppet i seng =)

      Slet
  2. Godt du havde en god julefrokost frække SMF

    SvarSlet
  3. Lyder ikke dårligt mmmm

    SvarSlet
  4. Opdaterer du i dag sode Laura? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøver så vidt muligt at opdatere hver dag men julen har indhentet mig *g*

      Slet
  5. Du virklig nice...... Er du interessert i billedbyt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Når jeg tager nye billeder, ryger de direkte på bloggen. Jeg sender ikke til hver enkelt nej =)

      Slet
  6. Absolut lækker fortælling skønne :-P

    SvarSlet
  7. Hold da helt op. Det lyder til at have været en super julefrokost.

    Kommer du til min på lørdag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det helt bestemt! ;-)
      Tid og sted lørdag? *s*

      Slet
  8. Dejlig fortælling. Tror dog du havde forført ham inden de frække blikke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak =)
      Jeg skulle nok også have skrevet at jeg sendte ham et forførende blik ;)

      Slet
  9. det lyder frækt :)
    har du ikk brug for noget sæd i kavalergangen hehe

    SvarSlet