torsdag den 10. januar 2013

Sexberetning: Sex med min lærer

Jeg gik på HG i 2007-2008. Ikke særlig længe efter at jeg var startet, fik vi ny lærer. Han var en slags hjælpelærer.

Han var sød, betænksom, lækker og havde en fantastisk personlighed! - Bag de 35 år, gemte der sig en drengerøv der ikke ønskede at blive helt voksen =)


Vi var begge rygere på daværende tidspunkt og vi sad derfor tit ude på bænken bag skolen og snakkede om alt mellem himmel og jord. Vi svingede super godt sammen og tog tit pis på hinanden.
Der var en helt klar tiltrækning fra min side og jeg kunne jo kun gå og tro at der også var fra hans. Jeg var sikker på at jeg aldrig ville finde ud af det... Men..........

En dag vi sidder ude på bænken, siger han tingene anderledes. Han er mere "alvorlig" og laver ikke så meget sjov når vi snakker om private ting længere. Nu er det som om at han vil have at jeg skal lære ham bedre at kende og omvendt.

Jeg begynder at undgå at spørge ham om hjælp til opgaver o.lign. Der er bare noget forkert ved at snakke skole med ham når vi pludselig er kommet så "tæt".

Vi skal på studie-hyggetur og den går til indre København. Det var en varm dag. Tror det var i August måned men er ikke helt sikker.
Min lærer (som jeg kalder D), er selvfølgelig med.
Vi snakker slet ikke sammen overhovedet. Stemningen er blevet lidt mærkelig mellem os, efter vores lille flirt er begyndt. Der er egentlig ikke nogen af os der har lagt kortene på bordet men der er bare ingen tvivl om tiltrækningen!

Da vi kommer til kongens have hvor vi skal spise senere på dagen, deler vi os op. Pigerne vil shoppe og fyrene tager fodbolden frem.
De snakker om at der ligger et offentligt toilet inde i haven og D spørger hvor det ligger så han kan hente noget vand. Jeg ved hvor det ligger og tilbyder ham at vise vej. Han tager hurtigt imod mit tilbud og da vi går, får jeg en skøn følelse i kroppen! Jeg ved at hvis der skal ske noget mellem os nogensinde, vil det ske om lidt og det gør mig helt vildt spændt! - Samtidig ved jeg at jeg kan blive enorm skuffet..

Da vi er gået lidt væk, siger D så: "Hvorfor gik du med mig?".
Jeg bliver helt skræmt: "Hvad mener du? Jeg skal jo vise dig hvor toiletterne ligger?"
"Du ved vidst godt hvad jeg mener, du kunne jo bare have peget mig i den rigtige retning".
Han kigger slet ikke på mig mens han snakker og derfor er jeg også ret sikker på hvad vi snakker om.
- Han plejer ikke at være bange for at kigge på mig....
Jeg svarer så: "Jeg tror godt jeg kan gætte hvad det er vi snakker om men hvis det ikke er det, vil det sætte mig i en rigtig akavet situation."
"Det er dét", siger han bare..
Vi kigger på alle andre i parken, end hinanden og siger ikke noget.

Der går noget tid før jeg endelig åbner munden og siger noget så kedeligt som: "Jeg tror det er herhenne".
D kigger sig omkring og stopper op.
"Laura, hvis du har det som mig så vær sød at sige det."
..................stilhed................
"Jamen hvad vil du have at jeg skal sige?" spørger jeg..
"At du vil have mig......"
Jeg kigger bare på ham. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal sige på det her tidspunkt. Var helt mundlam.... og glad ;-)
Han kysser mig og jeg trækker mig tilbage: "Kom herhen i stedet!" Jeg peger over ved toiletterne.
Vi går derover og jeg skal have bekræftet at det ér det her vi skal: "Er det forkert det vi har gang i?"
D svarede: "Er det forkert for dig? Det er ikke forkert for mig!"
Det kan jeg naturligvis ikke sige ham imod. Jeg er mere end almindelig klar til ham og har været det længe!

Vi går ind på toilettet. Der er heldigvis ingen kø som jeg ellers før har oplevet dér.

Vi når dårligt at låse døren før D kaster vandflasken fra sig og i stedet kaster sig over mig! Han ligger hans hænder på mine bryster: "Det er altså ikke noget jeg har gjort før, det her".... Han kører sine tommelfingre over mine stive brystvorter mens han stadig holder godt fast.
Han fortsætter: "Du gør bare noget ved mig".
Han kysser mig mens han stadig kærtegner mine bryster.
Jeg ligger min hånd på hans bukser - der er ingen tvivl om hvor jeg skal tage fat ;-)
Han løfter min bluse op og slikker mine bryster. Jeg er rigtig liderlig og spændt. Det er så forkert og frækt! Samtidig tænker jeg over hvordan det nu vil blive at komme i skole fremover. Den tanke forsvinder dog hurtigt igen da han knapper sine bukser op.
Jeg tager fat om hans pik og han stikker sin hånd ned i mine bukser mens han igen kysser mig.
Jeg har min lærer's pik i hånden!!
Situationen er så fræk at den flere gange helt tager vejret fra mig!

Jeg tager hans hånd op af mine bukser sætter mig på hug for at lade min legesyge tunge lege med hans pik.
Han tager fat i mit hår og får mig til at føle mig rigtig beskidt - på den frække måde ;-)
Da jeg har leget med ham, rejser jeg mig, trækker mine bukser ned og stiller mig op af væggen, med røven til ham. Han stiller sig op af mig og fører hans hånd op mellem mine ben. Han spreder dem en smule og stikker en finger op i min driv våde fisse. Pludselig står jeg og bliver fingerkneppet bagfra af min lærer som så sent som i går, stod og underviste mig!

Jeg vender hovedet og han kysser med igen. Jeg hvisker til ham at jeg vil have at han skal kneppe mig hårdt.
"Det skal du ikke sige to gange, Laura....."
Der går ikke længe før jeg mærker at han fylder mig godt ud.
Han kysser mig på halsen mens han knepper mig hårdt bagfra. Igen vender jeg hovedet for at kysse ham. Med et smil på læben siger han at jeg er bedre til sex end til matematik.
Det var grænseoverskridende at blive mindet om at han var min lærer men kun pga. de konsekvenser det ville have at blive opdaget, ikke selve akten.

Pludselig kommer der nogle fjantene tøser ind på toilettet og tager i døren. Det gør os utrygge og vi vælger at stoppe.

Jeg aftaler med D at hvis det er nogen fra klassen, smækker jeg døren i og så skal han låse.
Da jeg kommer ud er det som gættet 2 af pigerne fra min klasse. Jeg smækker døren hurtigt, går i panik og får sagt at D er dårlig. De spørger om det er alvorligt og jeg siger at jeg ikke tror at det er noget alvorligt men at jeg alligevel lige vil hente en af de andre lærer. D kommer ud og siger at han er helt okay nu. Jeg ved egentlig ikke om de hoppede på den da det ikke var nogle piger jeg snakkede rigtig med.

D og jeg går ned til de andre og fortæller at han blev dårlig. Han kører videre på den og siger at det var derfor at han skulle hente vand til at starte med. Mr. Smart guy ;-)

Vi sætter os og hygger med de andre. D render hen og spiller bold med fyrene og jeg sætter mig for at ryge en smøg. Vi sender blikke til hinanden hele dagen og jeg havde sådan lyst til at spørge ham om det udløste en topkarakter men jeg turde ikke ;-p

Jeg stoppede på skolen efter 14 dage.. Ikke pga. ham men fordi jeg havde fundet en super fed lejlighed og fandt mig et job i Issue. Selvom vi ikke var venner på Facebook og heller aldrig blev det, brugte vi det til at skrive sammen og vi snakkede tit om at gentage succesen - det blev bare aldrig til noget.
Vi fik aldrig chancen for at være sammen uden bekymringer. Altså bag private døre hvor vi ikke skulle skynde os eller være nervøse for at blive afbrudt eller opdaget.

Jeg må ærlig indrømme at jeg har skammet mig en del over det jeg har gjort. Måske fordi at jeg ikke har turde fortælle nogen om det og derfor ikke har haft muligheden for at få bekræftet at det var OK at jeg lod mig rive med. Jeg har fortalt det til mine 2 bedste venner men de synes alt er okay så de er svære at blive kloge på (sorry!) *g* Jeg vil ikke fortælle det til nogen af mine veninder i frygt for at de vil synes at han var et klamt svin - det var han bestemt ikke! Han var en drengerøv der ikke kunne modstå fristelsen og hvorfor også gøre det? Det var ikke ulovligt selvom skolen muligvis ville mene noget andet ;-)


Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om nogen af jer har været sammen med en hvor i har måtte holde det hemmeligt?
Hvorfor var i nødt til at holde det hemmeligt?
Blev det opdaget? Og hvis ja, hvilke konsekvenser har det haft?













6 kommentarer:

  1. Dejlig historie med en øvafslutning :-(
    Jeg var sammen med min vens dame. Ikke smart! Vi blev opdaget ret kort efter vores affære startede og det havde selvfølgelig den konsekvens at vi ikke længere taler sammen min ven og jeg.

    SvarSlet
  2. Gid det var mig!! Jeg tror ikke eg har knaldet med nogen hvor det var forbudt. Så har jeg ikke vidst det i hvert fald ;)

    SvarSlet
  3. Fræk historie :P

    SvarSlet
  4. Slet ikke dårligt. Tak for beretningen. Det var god læsning

    SvarSlet
  5. Det har længe været en af mine fantasier men jeg har ingen lækre lærere XD

    SvarSlet
    Svar
    1. har haft samme fantasi men alle mine lærere var mænd :D~ eller moster olga alderen :D~

      Slet