fredag den 14. december 2012

Det kan i se frem til.....



Min blog er som mange af jer måske ved, stadig ret ny..
- Jeg har nok haft denne blog i omkring halvanden måned!

Min blog er muligvis god underholdning nu men for at den skal blive ved med at være dét, skal den forbedres! =)

Nu hvor alt kører sådan rimeligt herinde kan jeg begynde at fokusere på hvad der kan gøre bloggen mere spændende!

Her er hvad i kan forvente:
  • Nyt domæne.
  • Wordpress-blog med et fedt nyt design der skal gøre det nemmere for jer at finde det i søger.
  • Nye billeder.
  • Videogalleri.
  • Masser af nye konkurrencer.
  • Flere indlæg om min hverdag + billeder fra det jeg foretager (ikke kun frække billeder).
  • Partneraftaler som kan give mine faste læsere en masse fordele.

Jeg har lagt rigtig meget arbejde i min blog og jeg har ikke fortrudt ét sekund af den tid jeg har brugt på jer! Det har været en sand fornøjelse og det håber jeg at det bliver ved at være =)


Min mail er som altid åben for nye forslag, ris og/eller ros!










10 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig!!! Det lyder rigtig spændende :D

    SvarSlet
  2. Wow det ser jeg frem til så! :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du også roligt gøre ;)

      Slet
  3. Ej det glaeder jeg mig virkelig til dejlige!

    SvarSlet
  4. Cool smukke! Hvornår kan vi mon forvente nyt design? :)
    Hilsen Kim

    SvarSlet
  5. Svar
    1. På? Billeder? Design? Video? =)

      Slet