mandag den 21. januar 2013

"Forretningskvinden"

Nu er jeg selv helt vild med at "lege" forretningskvinde og har jeg iført mig en stram nederdel, en skjorte, høje hæle, høj hestehale og et par businessbriller, får jeg også mange blikke fra jer mænd!

Jeg ved godt at det ikke er alle mænd der tænder på en forretningskvinde, der er jo forskellige lyster men generelt er "forretningskvinden" ret sexet.

Hvad er det der tænder jer ved en forretningskvinde?
Personligt synes jeg bare at stilen er super sexet men jeg er jo også kvinde så jeg ser måske ikke alt det i ser? =)

Jeg fandt denne video som tændte mig meget.. En super frækt "businesswoman" ;-)





Hvad synes i om den? Tænder den jer?



18 kommentarer:

  1. Det er slet ikke en ringe tanke eller video. Måtte da lige tage en spiller til den ;D~

    SvarSlet
  2. Jeg tror det er frdi hun er en magtfuld kvinde. Det tænder mig meget!!

    SvarSlet
  3. Den stramme nederdel uden at hun er en slut. Det er helt sikkert det der tænder mig B-)

    SvarSlet
  4. Det kommer også an på hvilken forretningskvinde hun er. Det er jo ikke generelt jobbet men tøjet og stilen som du selv nævner, der er det frække ;-)

    SvarSlet
  5. Tøjstilen du beskriver kan være meget fed, men om en "forretningskvinde" er attraktiv eller ej, afhænger mere lidt flere faktorer end tøjet ;-) En flot kvinde med en åben og tiltrækkende personlighed vil typisk kunne være super sexet i et "business outfit". Den samme person og det samme tøj, men med en personlighed som en isblok, vil stadig se godt ud, men hun vil være en del mindre tiltrækkende IMO.

    SvarSlet
  6. Jeg er helt klart tændt af kvinder i business outfit. Men der må gerne være en relation (kollega, chef eller underordnet) så det er nok mere indholdet end indpakningen, men derfor er din film da pirrendr

    SvarSlet
  7. Mange tak for jeres kommentarer!
    Det er egentlig sjovt at i har det med kvinder som jeg har det med mænd. Spørgsmålet er så om det er mig der har et mandligt gen eller at mænd og kvinder i virkeligheden ikke er så forskellige når det kommer til fantasíer..
    Det med at hvis han er iskold, er han stadig pæn men måske ikke så tiltrækkende som samme "figur" med en skøn og flirtende personlighed. Og helt klart vil det være mere pirrende hvis det er en kollega og derved en fræk fantasi om det forbudte ;-)
    Jeg kan personligt godt lide forretningsmænd fordi de udstråler selvtillid og at de har styr på tingene. Det er et kæmpe turnon!

    SvarSlet
  8. meget off-topic:
    du talte om en film som skulle klippes. er det i processen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har endnu ikke lykkes mig at finde et program. Dem jeg har fundet er enten ikke gratis, har vandmærke eller kan ikke det som jeg skal bruge. Men så snart jeg har et program jeg kan bruge, kommer den :-)

      Slet
    2. Du ved vi alle venter med længsel :P

      Slet
    3. Det gør jeg også :p

      Slet
    4. Var der ikke engang et videoredigeringsprogram med windows? ;) eller er det mig der husker forkert :D

      Slet
    5. Jeg har ledt på min computer og det er der desværre ikke. Jeg havde på min windos vista men ikke på denne :-\

      Slet
  9. Vil se filmen når den er der :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Den vil være tilgængelig for alle faste læsere :-)

      Slet
    2. Kick ass!! :) det bliver da for lækkert at se dig på film ;)

      Slet
  10. Windows Movie Maker er gratis: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-live/movie-maker-get-started

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg kigger på det :-)

      Slet