søndag den 27. januar 2013

Min chef har fået en mail: Update

Update på min chef har fået en mail

Jeg svarer ham gutten der skrev mailen til min chef. Jeg skriver blandt andet til ham at det ikke kan have været mig han har set da jeg kun er der om onsdagen hvor jeg er der alene. Meget, meget, meget dårligt tænkt at mig!! I fredags ringer han så til klinikken og bestiller en massage til om onsdagen (altså på onsdag)! Jeg ved først ikke at det er ham før jeg giver ham tilbuddet om at modtage en mail inden aftalte tid. Det tilbud får alle kunder. Han takker ja og jeg får hans mail. Da jeg så skriver den ind i systemet som giver ham automatisk besked, kan jeg kende mailen og jeg må lige ind og dobbelttjekke... PIS også!
Tja, så nu skal jeg give ham massage på onsdag. Er det ikke lidt påtrængede først at skrive mailen og derefter bestille en massage om onsdagen???
Jeg har fortalt min chef at jeg virkelig ikke har lyst til at give ham massagen og hun syntes at jeg skal ringe og rykke ham. Elsker min chef <3
Jeg synes bare at det er kujonagtigt af mig at "løbe fra det" og jeg er også nervøs for at han bare bliver ved med at bestille tid en onsdag hvis jeg ikke bare får det overstået...
Han har bestilt 30min. Hvilket er ret meget :-\
Skal jeg få det overstået eller rykke ham?????
Hvis jeg skal ringe og rykke ham, skal det helst være i morgen!

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 kommentarer:

  1. Spring ud i det. Hvor inter vover intet vinder ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg håber godt ikke at han bliver et problem for så bliver det da ikke særlig fedt at gå på arbejde :-[

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis det kommer så vidt, rager jeg naturligvis handling :-) Men jeg tror slet ikke at det er så slemt, nu må vi se :-)

      Slet
  3. ka du overhovedet behandle nogensomhelst når du har lange negle? :-p

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lære man :-) Jeg havde negle til min prøve hvor jeg fik 12 men jeg klipper dem dog ned ind imellem og for tiden har jeg ikke så lange negle :-)

      Slet
  4. Sørg også for du ikke er alene. bare for at være sikker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre er jeg alene men jeg føler mig egentlig ikke utryg ved det. Vi har overvågning i klinikken. Også selvo vi ikke har det lige der hvor vi laver den slags behandlinger. Og tak for bekymringen :-*

      Slet
    2. Husk at skrive at alt gik okay!! :)~

      Slet
  5. han virker som en galning.......

    SvarSlet
    Svar
    1. Nja, bare vedholdende vil jeg sige. Jeg kunne sikkert godt have fundet på det samme, da jeg var yngre, men det siger måske mere om mig :)

      Hvis du har mod på det, synes jeg du skulle gøre det. men som Dirty-mee skriver, så sørg for ikke at være alene. Så kan det jo ikke gå helt galt. Hvis ikke, så sig - eller skriv - det til ham som det er.

      Slet
    2. Jeg synes måske heller ikke at han virker til at være en galning men ret påtrængende! Dog har jeg vist heller ikke langt kortene ordentligt på bordet så helt sikkert min egen skyld. Nu må vi se hvordan han er. Jeg har valgt at tage ham ind.
      Og Tue synes egentligt det er dejligt med mænd der tager chancer og ikke bare giver op men jeg havde håbet at han kunne læse mellem linierne.. Måske lidt naivt af mig :-)

      Slet
    3. Og tak for bekymringen! Som jeg har skrevet til dirty mee føler jeg mig rimelig tryg :-)

      Slet
    4. Mænd kan - sådan helt overordnet set - ikke læse mellem linjerne. Der findes sikkert nogle højtudviklede eksemplarer, der kan afkode signaler, men jeg har endnu ikke mødt nogen. Jeg går ud fra at de er en højerestående race, der aldrig prutter, kan kurere blindhed med en enkelt berøring og har sved, der smager som den dejligste chokolade. :)

      Slet