tirsdag den 15. januar 2013

Jeg er flyttet.... for en stund

Jeg er flyttet ind hos min veninde pga. vandskade i min lejlighed!
Min udlejer er en idiot og jeg overvejer nu kraftigt at gøre alvor af min flytning! Jeg flytter ikke ind hos min veninde permenent - hun ville dø af alle de mandlige besøgende :-P Jeg kunne dog godt finde på at flytte til en anden by.. Jeg ville gerne bo i indre København men jeg ønsker en lejlighed der er mindst ligeså stor som den jeg har nu og de er simpelthen for dyre i indre København, hvis jeg skal have den størrelse!
Jeg kunne godt finde på at flytte sydpå... Ikke Malorca men Falster for eksempel ;-D Det er også tættere på mit job i Næstved. Men igenu befinder jeg mig på Midtsjælland og der sker jo ingenting! :-|

Kom gerne med forslag! Lækker lejlighed til billige penge i nærheden af Næstved ELLER lækkert job med god løn hvor geografien er underordnet! ;-)
Dog helst et sted hvor det vrimler med dejlige mænd, tak! *sf*

4 kommentarer:

  1. Jeg tilbyder gerne husly i næstved. 128kvm B-)

    SvarSlet
  2. Østjylland!!:)

    SvarSlet
  3. helt klart østerbro... masser af smukke mennsker, ik så meget ballade, 10 min fra indre by på cykel, svanemøllen strand osv osv... hva må det koste og hvor stor ska det være.??

    mange hilsner fra chris
    ps: du må sku snart oploade nogle flere bileder..! du så pisse fræk at se på ;)

    SvarSlet
  4. Flyt til Fyn!! O:-)

    SvarSlet