lørdag den 19. januar 2013

Min chef har fået en mail....

I går ringede min chef til mig efter fyraften for at fortælle at hun havde modtaget en mail på firmamailen. En eller anden fyr havde skrevet til hende for at få fat på mig. Han skrev at pigen med sort hår som arbejder i kliniken havde smilt til ham da han gik forbi og nu vil han gerne have kontakt til hende.. Går i hvert fald ud fra at det var mig eftersom der kun er min chef og jeg i kliniken og hun har leverpostejsfsrvet hår og jeg har sort og tit står og tager imod bestillinger ved disken, ved vinduet. Dog kan jeg slet, slet ikke huske nogen bestemt fyr som jeg skulle have smilet til!! Jeg er meget serviceminded på jobbet og alle får et høfligt smil! Jeg synes det er rigtig pinligt! Min chef syntes til gengæld at det var sjovt... Ja ja, man kan vel altid more sig på andres bekostning! Hehe :-P Nu ender det sikkert med at han dukker op i kliniken hvis ikke han får noget svar. Jeg synes det er super friskt af ham sådan at tage chancen og det beundre jeg meget hos en mand MEN hvis han var super lækker, havde jeg husket ham!! Jeg skriver til ham på mandag at "hende pigen" er optaget :-) Jeg gemmer lige et sceenshot fra mailen, så kan i se samtalen ;-)

Jeg håber at i alle har en fantastisk weekend! Min skal gå med afslapning først på dagen og dobbelt fødselsdag i aften/nat! ;-)
Hvad er jeres planer??

5 kommentarer:

  1. Hvor ligger klinikken???

    SvarSlet
  2. Underholdende der kan du se hvad et smil kan gøre ;)~
    Denne weekend står rent på afslapning og hygge!! min pappa kom forbi til en kop mocca igår og søndag står på fødderne oppe i sofaen :D~

    SvarSlet
  3. Hvad vil du gøre hvis han dukker op hos jer?

    SvarSlet
  4. hej laura
    jeg har drømt at vi kneppede i nat
    mmmmmmmmmmmmmm

    SvarSlet
    Svar
    1. Victor (Viggo)20 januar, 2013 15:25

      Ja ja, "In your dreams" ;)

      Slet