tirsdag den 20. oktober 2015

Min ven lægger vejen forbi med hans kamera

I aften skal jeg have taget nogle billeder til min nye blog. - Ja den er på vej, men ting tager tid ;-)
Derfor lægger min ven vejen forbi i aften, til noget mad og hygge, og forhåbentlig kommer der nogle lækre billeder ud af det.
Billederne bliver sensuelle, men ikke vulgære. Derudover vil jeg få taget et billede hvor jeg holder mit navn eller url på bloggen, som en slags ægthedsbevis :-)

Min ven er ikke fotograf, men jeg har brug for en jeg kan have en fest med, mens vi tager billeder og dér får han altså topscore ;-)

Billederne kan ses, når den nye blog kommer op og køre.

Ønsker jer en dejlig og lummer aften :-*

4 kommentarer:

  1. Jeg håber i får nogle gode billeder i kassen. Ellers ved du hvor du fanger mig ;D

    SvarSlet
  2. Jeg håber i får nogle gode billeder i kassen. Ellers ved du hvor du fanger mig ;D

    SvarSlet
  3. håber at i havde en god fest og fik taget en masse dejlige/frække billeder som jeg ser meget frem til at nyde

    SvarSlet
  4. Må man se nogen billeder

    SvarSlet