onsdag den 30. januar 2013

Datingtips


Der er rigtig mange der spørger hvordan jeg kan scores og hvor en første date skulle gå hen.
Som mange af jer ved, kan jeg ikke scores igennem en simpel mail og derfor vil jeg gerne give nogle ideer til jer der skal ud og date =)
Dette er tips til almindelige dates. Sexdates er noget anderledes ;-)

Ideér til første date:

Tivoli
Der er masser af mulighed for at more sig sammen. Her har i alt hvad i skal bruge på en date. Sjove forlystelser, romantiske steder som robåde mm, mad og drikkevare, guf og muligheden for at give hende en lille souvenir

Biografen
Lad daten bestemme filmen, det vil vise hende at du er åbensindet hvis ikke i har lige den samme smag i film og det at du lader hende bestemme, er ikke dårligt på en første date!
Kom i god tid så i har masser af tid til at sidde og sludre inden filmen starter.

Sofahygge med favoritserie
Spørg hende hvilke tvserier hun ser.
Hvis i finder en i fælles synes er helt kanon eller du måske er frisk på at se en som hun anbefaler, så inviter hende på sofahygge med en masse afsnit af hendes farvoritserie + hvad der dertil hører: God mad, vin, guf, dyner osv.

Museum
Det behøver ikke at være kedeligt at tage på museum og i har masser af tid til at gå og snakke. Samtidig er der noget at snakke om så tavsheden ikke indtræffer ;-)

Gå en tur
Hvorfor ikke bare gå en tur?
Her har i en masse tid til at snakke og vi kvinder synes altså at det er super hyggeligt bare at gå en lang tur. Det kan være ved vandet, i skoven, ved solnedgangen eller lign.

Lej en film
Endnu bedre hvis du så samtidig har opsnuset hvilken film hun kan lide. Kvinder elsker når mænd kan huske disse ting!

Spilleaften
Nej, ikke sådan en spilleaften ;-)
Fyld bordet med slik, vin og nogle spil.
Det er hygge! =)

Stå på rulleskøjter
Her har i mulighed for at komme tættere på hinanden hvis ballancen kniber ;-)

Middag
Den klassiske går man aldrig af vejen med. Den er dog ikke så kreativ.

Zoologisk have
Der er intet så underholdende som dyr og er din date en dyreelsker, er det jo en oplagt date!

Comedy
Hvis din date har grint, har hun haft en god date. - Derfor er comedy ikke en skidt idé ;-)

Dating tips

Hvis du ønsker børn så lad være med at nævne det på de første dates, med mindre hun selv spørger.

Hvis din date giver dig en kompliment så lad for guds skyld være med at slå det væk og kritisere dig selv. Sig tak og giv hende et oprigtigt kompliment tilbage.

Læs din dates interesse. Se om hun virker interesseret i det du fortæller. Hvis ikke, så stop og find et andet emne eller endnu bedre: spørg ind til hende og lad hende fortælle.

Klæd dig pænt på! Måske tænker du at bare tøjet er pænt så er det fint. Nix! Kvinder kigger altid på skoene og de mindste detaljer. Skræmmende mens sandt!

Husk for gud skyld at dufte godt! Vi kvinder tænder på mænd der dufter lækkert.

Der er en fin grænse fra at spørge ind til daten for at lære hende at kende og ligefrem krydsforhøre hende. Bliv ikke for personlig! Det er ikke sikkert at hun gider at dele alt med dig!

Fortæl dig selv at du ikke er nervøs, blot spændt.

Forvent aldrig sex på første date! Hvis du alligevel er heldig, er det jo bare en bonus.

Snak aldrig, aldrig, aldrig om dine ekskærester!

Lad være med at bande.

Lad være med at kigge efter andre kvinder mens du er på date! Det er bare super nedværdigt for din date og meget uhørfligt!

Vær åben overfor hendes ideér om jeres næste date.

Kom til tiden!!

Vær en gentleman. Tag hendes jakke, hold døren, spørg om hun mangler noget (sørg for at hun ikke gør) og få hende til at føle sig tilpas i dit selskab.

Scoretips

Kig aldrig ned i jorden når du snakker prøver at føre en samtale med en kvinde. Det er ikke gulvet du flirter med! Kig hende i øjenene men ikke længere end 2-4 sekunder. - Det vil gøre hende utilpas.

Smiiiiilllllll.... Det smitter! Folk vil blive tiltrukket af dit smil. Jeg blev selv overrasket da en fyr engang sagde til mig at jeg var det smukkeste han nogensinde havde set. Jeg vendte jo næsten øjne af ham for selvfølgelig var jeg ikke det. Han fortæller så at det var smilet der gjorde at han bare syntes at jeg var det smukkeste. Siden da har jeg næsten daglige kramper i mundvigene (misforstå mig ikke) ;p

Fortæl altid om ting du elsker, går op i og nyder. Aldrig om ting du hader, folk du dømmer osv. Det er aldrig vejen til at score!

Fotæl hende at hun dufter dejligt (Hvis hun gør altså) ;-)
Brug hendes navn. Vi mennesker elsker at høre vores eget navn. Det for os til at føle os værdigfulde og specielle.

Hvis du er ude for at score og ikke ved hvem der kunne være interesseret i at blive scoret, kan du bruge din ven. Gå gennem en flok mennesker og få din ven til at holde øje med hvem der tjekker dig ud ;-)

De fleste vil mene at man skal holde sig fra scorereplikker. Det vil jeg ikke!
Hvis man kan bruge en af de dårlige scorereplikker til at virke sjov og ironisk, synes jeg bestemt at man skal gøre brug af det =)

Lyt til hende! Du har 2 ører og én mund. - Det er fordi at vi skal lytte dobbelt så meget som vi snakker! Alle elsker at blive lyttet på..... Specielt kvinder! ;-)

Hvis det ikke lykkes....... Prøv igen! Din scorefortid afgør ikke din scorefremtid! Stol på dig selv!

Lad være med at ligge dine arme over kors, på dit bryst. Det får dig til at se meget lukket og defensiv ud.

Giv hende oprigtige komplimenter. De bedste komplimenter er dem der kommer som en overraskelse.

Virk altid interesseret i det hun fortæller. Også selvom du ikke er!

Ha' selvtillid og vær ikke bange for at tage chancer.













9 kommentarer:

  1. 'Det er ikke gulvet du flirter med' :-D like

    SvarSlet
    Svar
    1. Med mindre det selvfølgelig ER gulvet du flirter med, det skal jeg jo ikke blande mig i ;-)

      Slet
  2. Jeg tror ikke på at man kan mødes for at se om man kan blive kærester / sexpartnere. Jeg kan godt li processen i det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig.. Første date er for at se om det kan blive til en date nr. 2 :-)

      Slet
    2. jeg kan også godt li at der går længere tid end det :-)

      Slet
    3. Så du vil ikke bruge date nr. 1 for at se om det skal blive til en date nr. 2 eller hvordan? :-)

      Slet
    4. jeg tror bare slet ikke at jeg tænker på den måde.

      Slet
  3. Hej Laura :) Jeg er vild med din blog og sendte dig en mail igår omkring koden til dit galleri. Er der mulighed for du vil svare på den?? :)

    SvarSlet