onsdag den 30. januar 2013

Min chef har fået en mail: Update på update ;-)

Den kære fyr kom i dag kl. 10 som aftalt..
Da han træder ind ligner han ikke umiddelbart en man skulle frygte.
Faktisk var han meget sød og ydmyg. Jeg gættede at han ville være meget ligefrem og gør mig utilpas... det gjorde han slet ikke :-)
Han virkede lidt for ung til hvad jeg normalt går efter og der skal derfor ikke være nogen date. Han spurgte mig om jeg havde lyst til at ses og jeg takkede pænt nej og sagde at jeg var optaget. Bryder mig ikke om at afvise søde og rare fyre, det er ikke min stærke side!
Til gengæld elsker jeg at afvise højrøvede strandløver.. Men det er så en anden sag :-P
Nå men det gik fint. Han var meget høflig og jeg har på fornæmmelsen at jeg ser eller hører fra ham igen. Han virker ikke ligefrem som en der bare tager et nej for et nej :-)

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

  1. Det er super at hører søde!! :)~

    SvarSlet
  2. Han har sikkert ligget med boner på under massagen ;-)

    SvarSlet