mandag den 12. oktober 2015

Vi starter 'hårdt' ud!

Der skal gang i min blog igen!


Min blog har været lukket ned i omkring et år og derfor er der selvfølgelig røget nogle følgere på vejen. Jeg prøver at få samlet op på nogen via email og så håber jeg at vi sammen kan starte på en frisk, eller måske endda endnu bedre, fortsætte hvor vi slap ;-)
Som sagt skal vi have gang i bloggen igen og derfor har jeg allerede i dag sparket en konkurrence i gang!
Alle kan deltage - mænd som kvinder. Det eneste du skal gøre, er at følge min blog (nederst til venstre).
Læs mere om konkurrencen

8 kommentarer:

  1. Hej Laura. Jeg har deltaget i din konkurrence og krydser fingre. Jeg glæder mig til at se meget mere til dig.
    Vh. Martin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre :-*
      Held og lykke i konkurrencen :-)

      Slet
  2. jeg har også sårn en næsten magen til

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er stadig velkommen til at deltage ;-)

      Slet
  3. Hvor gør man det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du trykker på "Tilmeld dig dette website" i bunden af siden, ude til venstre :-)

      Slet