lørdag den 17. oktober 2015

Det kan gøre mig så træt!

Er du én af dem der bliver fornærmet hvis en kvinde ikke svarer dig på et sexdating site? I så fald, STOP med det!

Jeg bliver så gal når jeg bliver kaldt det ene og det andet fordi jeg ikke svare på et brev og nu skal du høre hvorfor!

Jeg er blevet kaldt "faker", "narrefisse" og lignende ord, fordi jeg ikke vendte tilbage på et brev.
Ved de her mænd ikke at kvinder får tonsvis af breve på sexsider? Sådan har det altid været og sådan vil det altid være!
Der er tydeligvis mangel på kvinder på de her sider, så hvorfor ikke holde på os i stedet for at skræmme os væk?

Det er dybt respektløst og jeg fatter ikke at man kan blive fornærmet over det. Og endnu mindre at man føler for at svine vedkommende til, som man ikke engang har haft en samtale med!

I mit vredesudbrud tog jeg et sceenshot fra min profil på 'varmsex', så jeg kan få muligheden for at vise hvorfor jeg personligt ikke svarer alle! Desværre læser de her mænd nok bare ikke med, men man kunne jo håbe!

Nu kan de i hvert fald være helt sikre på at de aldrig hører fra mig *g*


Undskyld du skulle høre på mit sure opstød, men måske det også giver dig et praj om hvorfor pigen du skrev til, ikke vendte tilbage. Måske er hun bare ikke nået til dit brev endnu! *g*
Og med en fyldt indbakke skal der lidt mere end "Hej, skal vi kneppe?" til at fange opmærksomheden hos det kvindelige køn... Bare et hint ;-)

Rigtig dejlig lørdag derude :-*

7 kommentarer:

  1. Hold da op :O Nu kunne jeg aldrig finde på at sidde og svine en søde pige til, men jeg vidste ikke at i fik så mange breve. Altså jeg vidste godt at i fik mange, men wow :O Hvis du skulle svare på alle dem ville du jo aldrig blive færdig :D :D Fortsæt med det du gør skønne Laura. Jeg er glad for at få lov at kende dig og jeg forstår at du ikke altid svare på min mail samme dag. Luftkys til dig smukke

    SvarSlet
  2. Har du profiler andre steder?

    SvarSlet
  3. Hmmmmm det er så nemt at svine andre bag skærmen............
    En fantastisk weekend til dig kære Laura <3 <3

    SvarSlet
  4. og jeg blev glad da jeg kom ind og så at jeg havde 4 breve lol

    SvarSlet
  5. Belastende typer :( Har du haft en god dag ellers?

    SvarSlet
  6. hvor langt er du med din blog?

    SvarSlet