fredag den 16. oktober 2015

Fremtiden for bloggen

Mens jeg arbejder på at få min blog op og køre på eget webhotel og med eget domæne, har jeg også lagt hovedet lidt i blød, angående fremtiden for den.
Jeg overvejer blandt andet hvilke slags opslag der vil være interessante og relevante for jer.
Min målgruppe er bred: Lige fra den 22 årige ungkarl som studerer på handelskolen til den 50 årige familiefar, som er direktør i eget firma. Og så er bloggen besøgt af rigtig mange kvinder også. Det er jeg meget overrasket over.

Jeg ved at jeg ikke kan ramme hele mit segment, men jeg kan ramme så bredt som muligt, ved at dele lidt til hele segmentet. Umiddelbart virker mine sexberetninger til at været et hit hos alle, ligeledes er mine konkurrencer også godt taget imod, men mellem sexberetninger og konkurrencer, skal der jo også noget fyld på bloggen - og ikke 'bare' fyld, men noget der giver mening at skrive op på bloggen.

Samtidig skal jeg også selv huske på at jeg gør det her gratis for jer og at jeg altså ikke er mere forpligtiget end jeg gør det til, men jeg synes det er sjovt og jeg er blevet mere eller mindre afhængig af de skønne tilbagemeldinger jeg får, hvilket giver mig lyst til at give mere.
Det håber jeg at i også har med i tankerne når i læser min blog. At alt hvad jeg skriver om, gør jeg for jer.

I disse "opstartsdage" har jeg været lidt tavs, men det er kun fordi jeg har brugt tid på at skrive sexberetninger og lave en ny lækker blog til jer. Så hav lidt tålmodighed med mig - det er værd at vente på ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig :D

    SvarSlet
  2. Woww! Nu har jeg været igennem alle dine sexfortællinger og jeg kan kun sige at jeg glæder mig meget til at læse nogle flere fra dig!

    SvarSlet