tirsdag den 13. oktober 2015

Hjælp til hjemmesidenavn / En overflod af mails

Jeg havde egentlig bestemt mig for at jeg ikke skulle have eget domæne, da jeg ikke troede at det var muligt at beskytte mine personlige oplysninger ved registrering af domænet.
Nu finder jeg så ud af at det rent faktisk er muligt hvis bare jeg har navne- og adressebeskyttelse. Det er jeg så "heldig" at have pga. en tidligere stalker ('gamle' følgere kan nok huske lidt om den tid).

Derfor har jeg nu købt et webhotel og skal til at finde navn på hjemmesiden.
- Den er straks værre!

I må meget gerne komme med jeres bud på en hjemmeside adresse. Skal det virkelig bare være laurassexblog.dk eller hvad tænker i?

Og nu hvor vi lige er ved web-snakken...
Jeg modtager rigtig mange mails i min indbakke i de her første dage, hvilket jeg hverken havde forventet eller sat tid af til ;-)
Jeg svarer naturligvis på mails om kodeord og lign. hurtige forespørgsler, men jeg har ikke sat tid af til at tage lange private snakke. Beklager, men det bliver for stor en mundfuld for mig.

Rigtig god senaften til alle og tak fordi i igen følger med <3

2 kommentarer: